لباس جديدي براي تيم بانوان طراحي مي‌كنيم

 لباس جديدي براي تيم بانوان طراحي مي‌كنيم




 

 


لباس جديدي براي تيم بانوان طراحي مي‌كنيم


تاریخ : شنبه ،
22 مرداد 1390

نايب‌رئيس بانوان فدراسيون فوتبال گفت: لباس جديدي براي تيم ملي طراحي کرده و براي فيفا ارسال خواهيم کرد تا بار ديگر مجوز حضور در مسابقات را به دست آوريم.


فريده شجاعي در خصوص ميزان جريمه تيم ملي فوتبال بانوان به دليل انصراف از حضور در مرحله دوم مقدماتي المپيک لندن به دليل حفظ حجاب اسلامي گفت: از ميزان جريمه نقدي اطلاعي ندارم و پاسخ اين سؤال را بايد از روابط بين‌الملل بپرسيد. جريمه فقط نقدي بوده و محروميتي براي بانوان در پي نداشته است.

شجاعي با اشاره به جلسه خود با طراحان لباس براي تيم ملي اظهار داشت: در نظر داريم لباس جديدي طراحي کرده و براي فيفا ارسال کنيم. طبق آخرين صحبتي که با بلاتر داشتيم وي عنوان کرد که تحت هيچ شرايطي نمي‌توانيم با اين لباس‌ها بازي کنيم. پس از صحبت با وي و با تأکيد بر حضور بانوان ايراني در رشته‌هاي مختلف در ميادين بين‌المللي با پوشش اسلامي سرانجام بلاتر موافقت کرد تا لباس جديدي را طراحي کرده و به کميته اجرايي ارسال کنيم.

نايب‌رئيس بانوان فدراسيون فوتبال با بيان اينکه برگزاري جلسات متعدد با طراحان و پزشکان براي طراحي لباس ادامه دارد، عنوان کرد: بايد نظرات در مورد لباس‌ها را جمع‌آوري کنيم تا يک نمونه مناسب به فيفا ارسال شود و بتوانيم مجوز بگيريم. اما براي حضور در مسابقات غرب آسيا با اين پوشش نيز مي‌توانيم در اين رقابت‌ها شرکت کنيم. فعلاً صحبتي در اين مورد مطرح نبوده که نمي‌توانيم با اين لباس‌ها در مسابقات شرکت کنيم، البته با ارسال نامه اين نکته را به مسئولان برگزاري مسابقات اعلام کرده‌ايم که با همين پوشش در مسابقات حاضر خواهيم شد.

وي در خصوص برگزاري مسابقات غرب آسيا گفت: اين مسابقات به ميزباني ابوظبي از 9 تا 19 مهر برگزار مي‌شود و تاکنون تعداد تيم‌ها مشخص نشده است. احتمالاً 6 تيم در اين مسابقات شرکت کنند. ما نيز براي حضور در اين رقابت‌ها اعلام آمادگي کرده‌ايم. تمرينات نيز پس از مشخص شدن تکليف مربي خارجي از هفته آينده پيگيري مي‌شود.

شجاعي افزود: اگر نتوانستيم مربي خارجي جذب کنيم با مربي داخلي کار را ادامه مي‌دهيم. چرا که فرصت زيادي براي مسابقات نداريم. تصميم ما جذب مربي خارجي است؛ در غير ا‌ين صورت با مربي داخلي قرارداد مي‌بنديم که با بازيکنان آشنا بوده و با آنها کار کرده باشد.

نايب‌رئيس بانوان همچنين در خصوص سؤال خبرنگارمبني بر حضور پرهيزگاري در کلاس مربيگري اظهار داشت: اين کلاس‌ها شرايط خاصي دارند. اين شرايط را ابلاغ مي‌کنيم اما متأسفانه داور و يا مربي که آشنايي خوبي به زبان انگليسي داشته باشد کم داريم، بنابراين عده‌اي انتخاب مي‌شوند که ممکن است به نظر ديگران ضعيف باشند. بارها در جلسات متعدد گفته‌ام که براي تقويت زبان انگليسي خود اقدام کنند تا در صورت لزوم بتوانيم آنها را معرفي کنيم.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل